دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۵۰:۰۲

شرکت هندی خرید نفت از ایران را متوقف می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: شرکت ریلاینس اینداستریز، مالک بزرگترین پالایشگاه نفت جهان که روزانه حدود ۱.۴ میلیون بشکه نفت پالایش می‌کند اعلام کرد، در صورت آغاز اجرای تحریم‌های دولت آمریکا، از ماه نوامبر واردات نفت از ایران را متوقف خواهد کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه خبری پی تی آی، شرکت ریلاینس اینداستریز، مالک بزرگترین پالایشگاه نفت جهان که روزانه حدود 1.4 میلیون بشکه نفت پالایش می‌کند اعلام کرد، در صورت آغاز اجرای تحریم‌های دولت آمریکا، از ماه نوامبر واردات نفت از ایران را متوقف خواهد کرد. این شرکت همچنین گفته، قطع خرید نفت از ایران موجب اختلال در فعالیت هایش نخواهد شد زیرا مقدار بسیار کمی از نیاز خود را از ایران تامین می‌کند.

شرکت ریلاینس اینداستریز در سال آوریل 2016 و پس از لغو تحریم‌ها خرید نفت از ایران را از سر گرفت و میزان واردات نفت این شرکت از ایران در سال 2017 با حدود 45 درصد افزایش به 67 هزار بشکه در روز رسید. این شرکت در بازه زمانی ژانویه تا آوریل امسال حدود 96 هزار بشکه نفت از ایران خریداری کرده است. منابع تجاری گفتند، شرکت ریلاینس اینداستریز اخیرا 8 میلیون بشکه نفت از آمریکا خریداری کرده است. هند دومین مشتری نفت ایران پس از چین است. وی سریکانت، معاون امور مالی شرکت ریلاینس گفت: «خرید نفت ما از ایران در حال حاضر رقم کوچکی از کل وارداتمان را تشکیل می‌دهد. تا ماه نوامبر ما از تحریم‌ها پیروی خواهیم کرد.» وی بدون ارائه توضح بیشتر و افشای میزان فعلی خرید نفت از ایران، احتمال بروز اختلال در فعالیت‌های شرکت ریلاینس اینداستریز را رد کرد و گفت: «ما از همه جای دنیا نفت می‌خریم و مقدار زیادی نفت در بازارهایی نظیر عراق و عربستان موجود است.»



  کد خبر : 5738
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :